Име на правен субјект |
Земја |
Вкупна вредност на проектот (ЕУР) |
Број на персонал |
Име на клиент |
Извор на финансирање |
Датум (почеток/ крај) |
Име на партнери доколку има |
ГПМ Консалтинг |
Албанија |
120.000 |
A: 240 раб.ден B: 62,5 % |
Европска агенција за реконструкција, Министерство за финансии |
CARDS |
01.1.2007 - 10.5.2007 |
ДОСТАПНИ НА БАРАЊЕ |
ИДЕЈНО РЕШЕНИЕ ЗА РЕНОВИРАЊЕ НА КАНЦЕЛАРИИТЕ НА МИНИСТЕРСТОВОТО ЗА ФИНАНСИИ НА АЛБАНИЈА
ДЕТАЛЕН ОПИС НА ПРОЕКТОТ
Општи цели
Општа цел на овој проект е подобрување на Јавниот финансиски менаџмент (притоа зајакнување на ефикасноста и надзор на трошоците и намалување на корупцијата).
Специфични цели
Целта на проектот е да се подобри работата на Секторот за трезор при Министерството за финансии со подобрување на работните услови во подрачните единици и со надградување на информатичката технологија која ја имаат на располагање.
Специфичните цели на проектот треба да дадат поддршка за трансакциите и процесот на известување преку обезбедување на:
- Соодветна работна средина и соодветен канцелариски мебел во Подрачните единици на трезорот;
- соодветна компјутерска опрема во Подрачните единици на трезорот за секојдневниот внесување на трошковни трансакции
ВИД НА УСЛУГА
Најмување на тим од 5 локални експерти (архитект, градежни инженери, експерти за водовод и канализација, експерт за греење, вентилација и климатизација, електро инженери, техничари ) за подготовка на детални проекти за реновирање на 36 регионални канцеларии (вклучително и опрема и мебел).Канцелариите се проектирани во согласност со ЕУ и меѓународните стандарди.
Резултати:
- Детален конечен проект и проценка на трошоци, испитување на локациите, стандард на проектите и нацртите, предмер и проценка на трошоците
Врз основа на првичните проекти за секоја област е обезбедена конечна детална техничка документација и тоа за:
- Архитектонски/градежни и инфраструктурни работи;
- структурни работи (доколку е потребно)
- систем за греење;
- хидрауличен систем;
- електричен и ИТ систем;
- телекомуникациски систем.
- Деталниот финален проект се состои од следниве документи (но не е ограничен само на нив):
- Детални нацрти и детали од зградата и системите;
- Општи технички спецификации на зградите и системите;
- Посебни спецификации релевантни за зградите и нивните компоненти и типот на предложена употреба и намена;
- Опис на работите во зградите и системите;
- Листа на набавки и технички спецификации за мебел и опрема за ИТ и генератори без притоа да се фаворизираат или елиминираат одредени производи или економски оператори.
Конечно, доверливата проценка на трошоци содржи опис на единечни цени и меѓу суми за секоја секција на работите, како и финално чинење на работите.